Darmowa dostawa od 300,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Serwis

AUTORYZOWANE SERWISY ŚWIADCZĄCE USŁUGI NAPRAWCZE URZĄDZEŃ DEDRA, PANSAM, DESCON.

SERWISY W POLSCE:

1. DEDRA EXIM, ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków, tel. (22) 738 37 77 wew. 129, 165, serwis@dedra.pl

2. P.H.U. FANTON, ul. Główna 11a, 76-251 Kobylnica, tel. (59) 840 42 98, biuro@fanton.com.pl

Od sezonu jesienno - zimowego 2018 rozpoczeliśmy współpracę z Elektropark, świadczy on usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych nagrzewnic olejowych i gazowych, modeli: DED9941, DED9943, DED9944, DED9945, DED9948, DED9949 oraz DED9950, DED9951, DED9952, DED9953, DED9955TK, DED9956TK:

3. Elektropark, ul. Braci Peugeot 1, 64-200 Karpicko


SERWISY ZAGRANICZNE:

1. SŁOWACJA, JS SERVIS, Jaroslav Slepčan,Kostiviarska cesta č. 43, 97401 Banska Bystrica, tel. 421 903 135 383, js-servis@js-servis.com

2. RUMUNIA, EPINVEST, str. Avram Iancu nr 502-504, comuna Floresti, judetul Clij, tel. 402 645 909 71

3. RUMUNIA, UTIL, Șoseaua Industrială 1C, Constanța, Rumunia, tel: 0751.278.934,

4. CZECHY, ABONETA, 50 311 Hradec Kralove Dvorska 232/3, tel. +420 605979919, pujcovna@aboneta.cz

5. LITWA, UAB VIRDAINA, Veterinarijos g.4A, LT-72221, Taurage, tel. 370 628 98 877, info@virdaina.lt, UAB „LISOKSA”, Lentvario g.16B-101, LT-02300 Wilno

6. ŁOTWA, NEDEK Instrumenti Un Serviss, Latvija Jūrmala, Jēkabpils iela 20, tel. 371 261 40 925, nedek@nedek.lv 

7. WĘGRY, NAZSA Gépkölcsönző és Barkácsüzlet, Közép utca 6, 9024 Gyõr, Magyarország, tel.: +36-96/422-816, Mob.: +36-20/952-7084, www.nazsa.hu

8. SŁOWENIA Elektroinstalacije Feliks Fras s.p., Preradovičeva ulica 22, 2000 Maribor / SLOVENIJA, Gsm. 031/303 627, Fax: 02/33 28 396, Tel.: 02/42 12 417 

9. BUŁGARIA AS Service, str. Ferdinandova 81b, Bourgas, tel, +359898439999, asservicebourgasltd@abv.bg 

10. WĘGRY Szalka-Szerszam Kft, Ul. Nanki Donat utca 2, 4700 Mateszalka, tel. +36-70-4022-559, szalkaszerszamkft@gmail.com 

11. CHORWACJA KARMAT, Kneza Domagoja 13, 41263 Koprivnica, Hrvatska, tel 00385 98 790 990, karmat@kc.t-com.hr 

 

SKŁADANIE REKLAMACJI - WYMAGANIA:

1. Reklamację składamy w punkcie zakupu urządzenia lub w przypadku zakupu internetowego, należy zgłosić reklamację na adres mailowy serwis@dedra.pl

2. Reklamowany produkt należy przekazać do punktu zakupu, oryginalne opakowanie nie jest wymagane.

3. Urządzenie musi być odpowiednio zabezpieczone (opakowanie kartonowe, wypełnienie), tak, aby w transporcie nie uległo zniszczeniu.

4. UWAGA! W reklamowanych urządzeniach zasilanych paliwami płynnymi (Pb,ON) należy przed wysyłką BEZWZGLĘDNIE opróżnić zbiornik paliwa. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, przewóz paliw płynnych bez zachowania szczególnych warunków bezpieczeństwa, określonych odrębnymi przepisami JEST ZABRONIONY . Urządzenia zasilane gazem Propan/Butan, należy transportować bez zamontowanego zbiornika (wypełnionego gazem jak i pustego). .

5. Do przesyłki należy dołączyć dane reklamującego: imię, nazwisko, adres, tel. kontaktowy

6. Nazwa i model reklamowanego urządzenia.

7. Opis usterki.

8. Kopia dowodu zakupu.

Zalecamy wypełnienie protokołu reklamacyjnego
pixel