Darmowa dostawa od 300,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Serwis

AUTORYZOWANE SERWISY ŚWIADCZĄCE USŁUGI NAPRAWCZE URZĄDZEŃ DEDRA, PANSAM, DESCON.

SERWISY W POLSCE:

1. DEDRA EXIM, ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków, tel. (22) 738 37 77 wew. 129, 165, serwis@dedra.pl

2. P.H.U. FANTON, ul. Główna 11a, 76-251 Kobylnica, tel. (59) 840 42 98, biuro@fanton.com.pl

Od sezonu jesienno - zimowego 2018 rozpoczeliśmy współpracę z dwoma serwisami krajowymi Bimex.pl i Elektropark, świadczą one usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych nagrzewnic olejowych i gazowych, modeli: DED9941, DED9943, DED9944, DED9945, DED9948, DED9949 oraz DED9950, DED9951, DED9952, DED9953, DED9955TK, DED9956TK:

3. BIMEX.pl

Gutowo Wielkie 7, 62-300 Września

ul. Kościuszki 14, 62-300 Września

ul. Witkowska 117, 62-200 Gniezno

ul. Wróblewskiego 2, 62-100 Wągrowiec

4. Elektropark, ul. Braci Peugeot 1, 64-200 Karpicko


SERWISY ZAGRANICZNE:

1. SŁOWACJA, JS SERVIS, Jaroslav Slepčan,Kostiviarska cesta č. 43, 97401 Banska Bystrica, tel. 421 903 135 383, js-servis@js-servis.com

2. RUMUNIA, EPINVEST, str. Avram Iancu nr 502-504, comuna Floresti, judetul Clij, tel. 402 645 909 71

3. CZECHY, ABONETA, 50 311 Hradec Kralove Dvorska 232/3, tel. +420 605979919, pujcovna@aboneta.cz

4. LITWA, UAB VIRDAINA, Veterinarijos g.4A, LT-72221, Taurage, tel. 370 628 98 877, info@virdaina.lt, UAB „LISOKSA”, Lentvario g.16B-101, LT-02300 Wilno

5. ŁOTWA, NEDEK Instrumenti Un Serviss, Latvija Jūrmala, Jēkabpils iela 20, tel. 371 261 40 925, nedek@nedek.lv 

6. WĘGRY, NAZSA Gépkölcsönző és Barkácsüzlet, Közép utca 6, 9024 Gyõr, Magyarország, tel.: +36-96/422-816, Mob.: +36-20/952-7084, www.nazsa.hu

7. SŁOWENIA Elektroinstalacije Feliks Fras s.p., Preradovičeva ulica 22, 2000 Maribor / SLOVENIJA, Gsm. 031/303 627, Fax: 02/33 28 396, Tel.: 02/42 12 417 

 

SKŁADANIE REKLAMACJI - WYMAGANIA:

1. Reklamację należy zgłosić w punkcie zakupu urządzenia.

2. Reklamowaną maszynę należy przekazać do punktu zakupu w oryginalnym opakowaniu.

3. Urządzenie musi być zabezpieczone (odpowiednie wypełnienie), tak aby w transporcie nie uległo zniszczeniu.

4. Ostrzeżenie: UWAGA! Urządzenia zasilane paliwami płynnymi mogą być przesyłane tylko z opróżnionym zbiornikiem paliwa.

5. Dane reklamującego: imię, nazwisko, adres, tel. kontaktowy.

6. Nazwa i model reklamowanego urządzenia.

7. Opis usterki.

8. Kopia dowodu zakupu.

Zalecamy wypełnienie protokołu reklamacyjnego

Dbamy o Twoją prywatność

Nasza witryna wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności , a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszej Witryny do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel