Serwis
AUTORYZOWANE SERWISY ŚWIADCZĄCE USŁUGI NAPRAWCZE URZĄDZEŃ DEDRA, PANSAM, DESCON.
SERWISY W POLSCE:
1. DEDRA EXIM, ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków, tel. (22) 738 37 77 wew. 129, 165, serwis@dedra.pl
2. P.H.U. FANTON, ul. Główna 11a, 76-251 Kobylnica, tel. (59) 840 42 98, biuro@fanton.com.pl
Od sezonu jesienno - zimowego 2018 rozpoczeliśmy współpracę z Elektropark, świadczy on usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych nagrzewnic olejowych i gazowych, modeli: DED9941, DED9943, DED9944, DED9945, DED9948, DED9949 oraz DED9950, DED9951, DED9952, DED9953, DED9955TK, DED9956TK:
3. Elektropark, ul. Braci Peugeot 1, 64-200 Karpicko
SERWISY ZAGRANICZNE:
1. SŁOWACJA, JS SERVIS, Jaroslav Slepčan,Kostiviarska cesta č. 43, 97401 Banska Bystrica, tel. 421 903 135 383, js-servis@js-servis.com
2. RUMUNIA, EPINVEST, str. Avram Iancu nr 502-504, comuna Floresti, judetul Clij, tel. 402 645 909 71
3. CZECHY, ABONETA, 50 311 Hradec Kralove Dvorska 232/3, tel. +420 605979919, pujcovna@aboneta.cz
4. LITWA, UAB VIRDAINA, Veterinarijos g.4A, LT-72221, Taurage, tel. 370 628 98 877, info@virdaina.lt, UAB „LISOKSA”, Lentvario g.16B-101, LT-02300 Wilno
5. ŁOTWA, NEDEK Instrumenti Un Serviss, Latvija Jūrmala, Jēkabpils iela 20, tel. 371 261 40 925, nedek@nedek.lv
6. WĘGRY, NAZSA Gépkölcsönző és Barkácsüzlet, Közép utca 6, 9024 Gyõr, Magyarország, tel.: +36-96/422-816, Mob.: +36-20/952-7084, www.nazsa.hu
7. SŁOWENIA Elektroinstalacije Feliks Fras s.p., Preradovičeva ulica 22, 2000 Maribor / SLOVENIJA, Gsm. 031/303 627, Fax: 02/33 28 396, Tel.: 02/42 12 417
8. BUŁGARIA Elektroserviz Manolov EOOD, Gotse Delchev 57A, SOFIA JK. Lulin 8, tel: 0889 917 990
SKŁADANIE REKLAMACJI - WYMAGANIA:
1. Reklamację należy zgłosić w punkcie zakupu urządzenia.
2. Reklamowaną maszynę należy przekazać do punktu zakupu w oryginalnym opakowaniu.
3. Urządzenie musi być zabezpieczone (odpowiednie wypełnienie), tak aby w transporcie nie uległo zniszczeniu.
4. Ostrzeżenie: UWAGA! Urządzenia zasilane paliwami płynnymi mogą być przesyłane tylko z opróżnionym zbiornikiem paliwa.
5. Dane reklamującego: imię, nazwisko, adres, tel. kontaktowy.
6. Nazwa i model reklamowanego urządzenia.
7. Opis usterki.
8. Kopia dowodu zakupu.