SERWIS

SERWIS

AUTORYZOWANE SERWISY ŚWIADCZĄCE USŁUGI NAPRAWCZE URZĄDZEŃ DEDRA, PANSAM, DESCON.

SERWISY W POLSCE:

1. DEDRA EXIM, ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków, tel. (22) 738 37 77 wew. 129, 165, serwis@dedra.pl

2. P.U.H. AKCES, ul. Paderewskiego 2, 42-200 Częstochowa, tel. (34) 360 16 34, akces@arconet.pl

3. P.H.U. FANTON, ul. Główna 11a, 76-251 Kobylnica, tel. (59) 840 42 98, biuro@fanton.com.pl

Od sezonu jesienno - zimowego 2018 ropzoczynamy współpracę z dwoma serwisami krajowymi Bimex.pl i Elektropark, które będą świadczyć usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych nagrzewnic olejowych i gazowych, modeli: DED9941, DED9943, DED9944, DED9945, DED9948, DED9949 oraz DED9950, DED9951, DED9952, DED9953, DED9955TK, DED9956TK:

4. BIMEX.pl

Gutowo Wielkie 7, 62-300 Września

ul. Kościuszki 14, 62-300 Września

ul. Witkowska 117, 62-200 Gniezno

ul. Wróblewskiego 2, 62-100 Wągrowiec

5. Elektropark, ul. Braci Peugeot 1, 64-200 Karpicko

SERWISY ZAGRANICZNE:

1. SŁOWACJA, JS SERVIS, Jaroslav Slepčan,Kostiviarska cesta č. 43, 97401 Banska Bystrica, tel. 421 903 135 383, js-servis@js-servis.com

2. RUMUNIA, EPINVEST, str. Avram Iancu nr 502-504, comuna Floresti, judetul Clij, tel. 402 645 909 71

3. CZECHY, U HRABOSE, Petr Hrabák 272 01 Kladno 1 Kročehlavská 1305, tel. 420 722 650 695, info@uhrabose.cz

4. LITWA, UAB VIRDAINA, Veterinarijos g.4A, LT-72221, Taurage, tel. 370 628 98 877, info@virdaina.lt, UAB „LISOKSA”, Lentvario g.16B-101, LT-02300 Wilno

5. ŁOTWA, NEDEK Instrumenti Un Serviss, Latvija Jūrmala, Jēkabpils iela 20, tel. 371 261 40 925, nedek@nedek.lv 

6. WĘGRY, NAZSA Gépkölcsönző és Barkácsüzlet, Közép utca 6, 9024 Gyõr, Magyarország, tel.: +36-96/422-816, Mob.: +36-20/952-7084, www.nazsa.hu

 

SKŁADANIE REKLAMACJI - WYMAGANIA:

1. Reklamację należy zgłosić w punkcie zakupu urządzenia.

2. Reklamowaną maszynę należy przekazać do punktu zakupu w oryginalnym opakowaniu.

3. Urządzenie musi być zabezpieczone (odpowiednie wypełnienie), tak aby w transporcie nie uległo zniszczeniu.

4. Ostrzeżenie: UWAGA! Urządzenia zasilane paliwami płynnymi mogą być przesyłane tylko z opróżnionym zbiornikiem paliwa.

5. Dane reklamującego: imię, nazwisko, adres, tel. kontaktowy.

6. Nazwa i model reklamowanego urządzenia.

7. Opis usterki.

8. Kopia dowodu zakupu.

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY do pobrania