SERVICE

AUTHORIZED SERVICE PROVIDED FOR REPAIRING DEDRA, PANSAM, DESCON DEVICES.



SERVICE IN POLAND:

1. BIMEX.pl

Gutowo Wielkie 7, 62-300 Września

ul. Kościuszki 14, 62-300 Września

ul. Witkowska 117, 62-200 Gniezno

ul. Wróblewskiego 2, 62-100 Wągrowiec

2. Elektropark, ul. Braci Peugeot 1, 64-200 Karpicko

3. DEDRA EXIM, ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków, tel. (22) 738 37 77 wew. 129, 165, serwis@dedra.pl

4. P.H.U. FANTON, ul. Główna 11a, 76-251 Kobylnica, tel. (59) 840 42 98, biuro@fanton.com.pl

5. P.U.H. AKCES, ul. Paderewskiego 2, 42-200 Częstochowa, tel. (34) 360 16 34, akces@arconet.pl

 

FOREIGN SERVICE:

1. SLOVAKIA, JS SERVIS, Jaroslav Slepčan,Kostiviarska cesta č. 43, 97401 Banska Bystrica, tel. 421 903 135 383, js-servis@js-servis.com

2. ROMANIA, EPINVEST, str. Avram Iancu nr 502-504, comuna Floresti, judetul Clij, tel. 402 645 909 71

3. CZECH REPUBLIC, U HRABOSE, Petr Hrabák 272 01 Kladno 1 Kročehlavská 1305, tel. 420 722 650 695, info@uhrabose.cz

4. LITHUANIA, UAB VIRDAINA, Veterinarijos g.4A, LT-72221, Taurage, tel. 370 628 98 877, info@virdaina.lt

5. LATVIA, NEDEK Instrumenti Un Serviss, Latvija Jūrmala, Jēkabpils iela 20, tel. 371 261 40 925, nedek@nedek.lv 

6. HUNGARY, NAZSA Gépkölcsönző és Barkácsüzlet, Közép utca 6, 9024 Gyõr, Magyarország, tel.: +36-96/422-816, Mob.: +36-20/952-7084, www.nazsa.hu

 

FILING A COMPLAINT- REQUIREMENTS:

1. The machine to be replaced must be delivered to the point of purchase in the original packaging.

2. The device must be secured (with a proper filling) so that it is not damaged in transport.

3. Caution: WARNING! Liquid fueled units can only be shipped with the fuel tank empty.

4. Complaining person's data: name, address, contact phone.

5. Name and model of the device to be replaced.

6. Description of the fault.

7. Copy of proof of purchase.